sekmadienis, lapkričio 06, 2011

Skrendanti paukščiais

 Aš svajoklė. Didžiulė. Ir ką galiu sau padaryti? Nieko, nes svajoju ir svajosiu. Kai liūdna, kai gera ar ramu, kai neturiu ką veikti.  Turbūt dėl to mano pavadinimas ir yra skraidanti paukščiais. Bet galėtų būti juk ir skraidanti padebesiais, bet paukštis gali keisti krypti, plasnoti ir kilti aukščiau arba nusileisti žemėn. taip ir su savo svajonėmis. Turbūt...xD
 Toks jausmas, kad nieko nežinočiau. Bet taip juk ir yra. Kuo daugiau sužinome, tuo daugiau dar reikia sužinoti apie tai, ką sužinojome. Dabar galvoju ar pati supratau, ką parašiau. Kartais aš per daug gilinuosi ir ieškau prasmės. Reikėtų išmokti gyventi spontaniškai, nes bijau nežinomybės ir bėgu nuo jos. Tačiau kur aš nubėgsiu? Man vis tiek reikės su ja susidurti, tad geriau dažniau tai daryti. Kokia aš nuobodi asmenybė. xD

1 komentaras:

Zouhouhou. rašė...

Įdomios mintys : )

http://whenuaregone.blogspot.com/