šeštadienis, gruodžio 10, 2011

"Čia aš"

 Labas. Čia ir vėl aš. Rašau norėdama papasakoti apie naujausius savo gyvenimo įvykius.
 Tai vat. Pastaruoju metu jaučiuosi ir laiminga ir nelaiminga. Pavyzdžiui dabar esu laiminga ir net nežinau kodėl. Tiesiog taip yra. Pradėjau džiaugtis net paprastais dalykais. Kad ir dviem mažom seserytėm, einančiom gatve ir spardančiom akmenuką. Aš nusišypsau. Nusišypsau ir pasidaro taip gera. Nusišypsau net ir važiuodama autobusu, kai aplinkui sėdi "surūgę" veidai, o už lango vaizdai irgi nekelia geros nuotaikos. Bet aš šypsausi. Net pačiai norisi juoktis iš savęs. Praėjusiais metasi apie tokius žmones būčiau pagalvojusi, kad jie arba turi mylimą žmogų, arba jie nesveiki. Tačiau dabar aš taip nebegalvoju ir nesvarbu, kad gal dabar kiti "surūgę" veidai galvoja, kad man ne visi namie. Gal taip ir yra, nes šiais metais iš siaubo persikėliau į nedidukę pasakaitę. Ta pasakaitė nėra apie karališką meilę, nes meilės ten iš viso nėra. Ta pasakaitė apie mano jausmus ir žmonių nuomones apie mane,jų poelgius su manimi. Ach. Kaip gera būti laimingai...

Komentarų nėra: