šeštadienis, vasario 04, 2012

Tai kaip viskas yra?

 Ar aš blogas žmogus? Ar gimiau netinkamu laiku,netinkamoje vietoje? Ar gal ne tame kūne gimiau? Kodėl turiu tokią asmenybę? Aš turiu gerų savybių, bet dabar tos geros savybės nebėra taip vertinamos. Prieš kokius šimtą du šimtus metų jos buvo labai vertinamos ir merginos buvo jų mokomos. Bet dabar iš jų man neliko nieko. Kartais jos man trukdo užsiimti deramą vietą visuomenėje, pasiekti daugiau.
 Kodėl aš negaliu išdrįsti ką nors padaryti? Kodėl širdis daužosi krūtinėje stovint prieš žmones? Kodėl negaliu jaustis laisvai didesnėje žmonių grupėje? Kodėl? Visą laiką kodėl. Bet,kad rasčiau atsakymus į šiuos klausimus, man reikės nueiti ilgą kelią. Kai kuriems gali neužtekti ir viso gyvenimo. Tad kartais pagalvojus,kam stengtis? Galima tiesiog plaukti gyvenimu kaip šakelė plaukia nešama upelio srovės. Kam stengtis? 
 Deja, aš tik žmogus ir temoku gyventi kaip žmogus:verkti,juoktis, dejuoti,stengtis. Mano smegenys valdomos proto,o ne inkstintų kaip kitų organizmų. Nors kai kuriems mano sprendimams turi įtakos širdis. Aš galiu atleisti žmogui vien dėl to,kad jis man brangus, bet nepagalvoju,kad antrą kartą nudegsiu stipriau. Ir nudegiau. Nors tikėjausi,kad viskas grįš į senas vėžes,nors visą laiką nešiojausi tą baimę, bet tikėjausi. Mano tikėjimo neužteko,nes viskas vėl pasikartojo. Šį kartą tai priklausė ir nuo manęs, bet aš nepriverčiu savęs visko pakeisti ir grąžinti į tai,kas buvo grąžinta. Bandau, bet nesigauna. Ir nesuprantu,kodėl nesugebu savęs priversti,nors noriu grąžinti viską. Ar aš bijau, ar aš kažkur giliai žinau,kad taip bus geriau? Norėčiau tai išsiaiškinti,nes man to žmogaus trūksta. Bet, deja, nenutuokiu,ką tam žmogui reiškiu aš. Viskas taip ramiai ir be žodžių baigėsi,kad net nesuprantu, ar tas žmogus manęs nekenčia, ar manęs gaili,kad nesugebu padėti atitaisyti buvusią padėti. Tai kaip viskas yra?

6 komentarai:

Zouhouhou. rašė...

the same shit to me..

Zouhouhou. rašė...

the same shit to me..

Deimantė rašė...

,,Kodėl aš negaliu išdrįsti ką nors padaryti? Kodėl širdis daužosi krūtinėje stovint prieš žmones? Kodėl negaliu jaustis laisvai didesnėje žmonių grupėje? Kodėl?" - o man šitas.

Deimantė rašė...

"Kodėl aš negaliu išdrįsti ką nors padaryti? Kodėl širdis daužosi krūtinėje stovint prieš žmones? Kodėl negaliu jaustis laisvai didesnėje žmonių grupėje? Kodėl?" - man šitaip :)

Laura-demure LN rašė...

labai idomios ir rislios tavo mintys.! patiko.
_____
demure-ln.blogspot.com

Deimantė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.