penktadienis, kovo 30, 2012

Atostogų išvakarės...

 Atostogų išvakarės... Kas iš to? Aš nei laiminga,nei liūdna. Jau visą savaitę slankioju po namus kaip zombis. Mažai kalbu,o savo savijautą bandau nuslėpti pasislėpdama savo kambaryje arba maskuodamasi vos išspaudžiama šypsena. Ir man visai neblogai pavyksta prie kitų tai daryti. Bet savęs man neina apgauti...
 Pavargau nuo tokios savo savijautos. Tai mane vargina. Netyčia  galiu ką nors įskaudinti, supykdyti. Aš tikrai to nenoriu. Visų atsiprašau,jei taip padariau...
 Gal aš susirgau kokia nors psichine liga? Ko man trūksta,kad vėl galėčiau šypsotis nuoširdžiai? Ko man trūksta,kad nereikėtų slėptis nuo žmonių? Ko man trūksta,kad galėčiau smagiai praleisti atostogas, negalvodama, kaip pabėgti pačiai nuo savęs?

1 komentaras:

Anonimiškas rašė...

Primena depresiją. Žinau kas tai yra, iš tolo tą atpažįstu, nes pati per tai praėjau ir tfu tfu tfu, sėkmingai to beveik atsikračiau... :)