sekmadienis, kovo 18, 2012

Ne mano diena

 Vieną dieną saulė,kitą nė spindulėlio. Vieną dieną nuotaika gera,kita jos iš viso nėra. Ir, kai nuotaikos nėra, visi kabinėjasi prie manęs,kai nuotaika yra, visi palieka mane džiaugtis ja vienai. Kas per kvailas Merfio dėsnis?!
 Vaikštau iš kampo į kampą,kažko ieškau,kažko noriu,bet neišsiaiškinu, ko noriu. Tai mane žudo.Gal tai pavasarinis sindromas? Išvesiu sau kokių nors naujų ligų :DDD
 Pirštais braukiu per klaviatūrą ir stebiu pirštus,laukdama,kokią raidę jie pasirinks. Žinau,kad pirštai noriu man pranešti mano sielos kalbą, bet nežino,kokiais žodžiais tai pasakyti. Jie ir toliau slysta klaviatūros klavišais. Aš vis dar laukiu tikėdamasi sužinoti ką nors,kas galėtų palengvinti vidinę sumaištį. Bet niekas nevyksta. Viduje sumaištis tik stiprėja,kūnas dreba. Nekenčiu tokios savijautos. 
 Nenoriu dabar būti viena. Noriu,kad kas nors padėtų man pamiršti šį jausmą.

Komentarų nėra: