antradienis, balandžio 17, 2012

  Liepsnos šokis židinyje. Muzika skambanti ausyse. Tetrūksta tik savaitgalio ar atostogų,kai žinai,kad šiuo metu nereikia sėdėti prie knygų ir mokytis, kad nereikia galvoti,koks kontrolinis laukia. Dar neblogai būtų sėdėti su geru draugu ar šiaip pašnekovu ir diskutuoti apie viską ir nieką. Ir man nesvarbu,kad dabar pavasaris,o židiny liepsna. Jei už lango dar būtų tamsu ir lytų, o aš sėdėčiau prieš židinį ir žiūrėčiau kokį romantišką ar liūdną filmą, ar skaityčiau įdomią knygą, ar kalbėčiau su geru draugu, man tai būtų tobulas vakaras...
 Smagu pasvajoti. Atrodo mano paukščiai grįžta. Vėl galiu sėsti ant jų nugarų ir skristi skristi skristi... Neškit mane toli, neškit mane nuo liūdesio ir vienatvės, neškit ten,kur gražu. Nenoriu švaistyti laiko,nes jūs ir vėl galite nuo manęs pabėgti,paukščiai...

Komentarų nėra: