trečiadienis, balandžio 25, 2012

Rašyk...

O,kad mano ranka taip sugebėtų...
 Jau kelinta diena įsijungiu blog`ą ir nieko negaliu parašyti. Tiesiog žiūriu į tuščią laukelį, pirštai virš klaviatūros, bet galva tuščia. Kaip visada... Kartais stengiuosi bent ką nors prikurti, bet kartais tai taip sunku... Bet iš tiesų aš noriu daug ką parašyti čia, tik nerandu tam žodžių. Žodžiai kaip bangos,kurios nepasiekia kranto. Jos veržiasi viena per kitą,bet lūžta ir grįžta atgal taip ir nepasiekusios kranto,kuris sudrėkintas galėtų išryškinti žodžius. Klausimas ar kada pasieks tą krantą...
 Kartais norėčiau būti protinga. Mokėti ištaigingai, filosofiškai kalbėti,rašyti, rišliai pinti mintis...Bet man tas nepavyktas. Galiu bandyti,bet man nepavyksta susitelkti ties viena mintimi,problema. Tada norisi rašyti viską iš eilės, bet greit pametu visas mintis. Tada užeina noras sukurti kažką įspūdingo,pavyzdžiui, parašyti knygą, bet aš taip nemoku. O žvelgdama į tuščią lapą sakau sau "rašyk" su viltim pajudinti rašiklį...

Komentarų nėra: