penktadienis, balandžio 20, 2012

Atsipūskim

 Savaitė pasibaigė. Dvi dienos,kai galėsiu atsipūsti, o tada vėl kibsim į mokslus. Nors pavasaris,atsipalaiduoti neina. Tai reikia kelti semestro pažymius,tai kažkokie rašomieji,kurių negali apleisti,nes nukris semestro pažymys. O mokytojai duoda mums darbus vieną po kito. Kad ir šiandien. Nors ir penktadienis,bet rašiau netgi du kontrolinius,kurie abu iš A lygių. O kažkada dar buvo laikai,kai per dieną galėdavo būti tik vienas kontrolinis:D(tie kažkada buvo dar praėjusiais metais:DDD). Būdavo neblogai. Vienai dienai mokydavausi vieną dalyką. O dabar išmoksti vieną, per kitą pamoką mokausi kitą ir ruošiuosi kitam darbui. Bet bent jau nebereikia mokytis tokių dalykų kaip fizika ar geografija. Ir man patinka,kad dailės pamoka yra du kartus per savaitę, o nebe vieną. Tik aš nesuprantu,kodėl sako,kad 11klasė lengva. Tai nėra labai lengva. O gal tik man taip? Gal man taip dėl to,kad aš įpratus mokytis gerai, nors ir kaip norėčiau kartais atsileisti tuose moksluose, gal dėl to,kad mokytojai dažnai primena egzaminus ir tai man kelia spaudimą...

 Norėčiau viską mokėti taip gerai,kad nereikėtų mokytis. Kitaip sakant,būti vunderkinde :D

Komentarų nėra: