trečiadienis, birželio 27, 2012

Kas man darosi???

 Vasara greitai įpusės... Tada ateis mano gimtadienis, po jo ir vairavimo mokyklinis egzaminas. Bet dabar tai atrodo taip toli,kad iš viso neįvyks. Kol dar mokinuosi teoriją,viskas neblogai, bet,kai pagalvoju apie sėdėjimą už vairo,man tai išvis atrodo neįmanoma. Gal dėl to, kad nesuvokiu,jog greitai tapsiu pilnamete. Aš vis dar pasilikusi jaunesniame amžiuje. Aš nespėju pasivyti tų metų,kuriuos gyvenu(man tai skamba linksmai su liūdesiu(nežinau, ar kas nors supranta šį jausmą, bet tai išreikšti žodžiais yra sunku))
 Kartais graudinuos nežinia dėl ko. Norėčiau žinoti,kas man darosi? Kodėl aš taip dažnai apie daug ką galvoju, nors man nereikėtų apie tai nerimauti. Bent jau dauguma gyvena ramiai, nes jie tų dalykų taip nesureikšmina. Kodėl aš juos sureikšminu???

Komentarų nėra: